Visit Intelligence News

Visit Intelligence Oy Turun Kauppakamarin Kaupan Aika -seminaarissa perjantaina 29.9.2017

Kävijäanalytiikalla maksimaaliseen asiakaskokemukseen

Visit Intelligence Oy:n toimitusjohtaja Lauri Ruohonen kertoo tarinan kävijanalytiikan pioneerin kasvusta merkittäväksi kansainväliseksi toimijaksi. Esityksessä kerrotaan käytännön esimerkein myös miten kivijalkakaupan digitalisaatiossa voidaan käyttää kävijäanalytiikkadataa asiakaskokemuksen parantamiseksi. Visit® tuo vastauksia esimerkiksi seuraavanlaisiin kysymyksiin:

  • Miten hyvin näyteikkunani ja muut toimet houkuttelevat kävijöitä kadulta?
  • Miten saan asiakkaan useammin liikkeeseeni ja viettämään siellä enemmän aikaa?
  • Millainen on kannattavimman kävijäni ikä ja sukupuoli?

Visit Intelligence Oy on käänteentekevä kasvuyritys, joka tuo työkalussaan verkkokaupoista tutut mittarit fyysiseen kivijalkaan ennennäkemättömällä tavalla.

 

Tapahtumatiedot ja ilmoittautumiskaavakkeen löydät Turun Kauppakamarin tapahtumasivulta Kaupan Aika 100 -juhlaseminaari.

Bitnami